Tossen

'Tossen' betekent net zoiets als 'lootjes trekken'. Op de toss-ochtenden en -avonden ga je als je zin hebt gewoon naar de baan toe en speel je steeds weer met andere mensen in een andere samenstelling. Elke toss-partij duurt maximaal een half uur bij tennis en bij padel 15 minuten. De toss staat open voor alle niveaus.

TOSS TENNIS:

De toss-ochtenden voor tennis zijn op maandag- en woensdagmorgen van 09.00 tot 12.00 uur en dinsdag- en donderdagavond van 19.30 tot 22.45 uur  op baan 3 en 4.

TOSS PADEL:

De tossavond voor padel is donderdag 19.30 tot 22.30 uur.

ALGEMENE REGELS TOSS:

Voor de toss-avonden en –ochtenden geldt:

• ballen worden beschikbaar gesteld door de club
  • de banen zijn gereserveerd voor de toss en kunnen dus niet worden gebruikt voor het vrij spelen.
  • wie net na de toss arriveert (en dus nog niet heeft gespeeld) krijgt bij de eerstvolgende toss éénmalig voorrang.

Let op: in verband met competitiewedstrijden en toernooien kunnen tossdagen incidenteel vervallen.