Bardienst

Ieder seniorlid van L.T.C. Noordwolde (18 t/m 75 jaar) wordt gevraagd één of twee keer per jaar een bardienst te draaien tijdens een toss-avond. Juniorleden en leden van 75 jaar en ouder zijn vrijgesteld van deze dienst. Als bardienstvrijwilliger mag je op kosten van de vereniging gezellig koffie of thee meedrinken met de spelers van de toss en heb je ook recht op twee andere consumpties tijdens je dienst. En als er toevallig net een persoon te weinig is voor een dubbelspel, dan mag je gewoon even meespelen als het clubhuis leeg is. Leuk toch?!

Toegangscode tennispark

De toegangscode kan je vinden in de clubapp onder “home”. Op de avond dat je bardienst hebt, verschaft de code je ook toegang tot het clubhuis. Als je niet de club-app gebruikt, maar een pas werkt die de avond van je bardienst ook voor de kantine. Zorg te allen tijde dat je de toegangscode op zak hebt, mocht de deur van het clubhuis onverwacht in het slot vallen en je bent buiten. Je bent de enige die er in kan.

Openen en sluiten

19.15 uur, aanvang

19.30 uur, aanvang toss

22:45 uur , sluiting

De werkzaamheden tijdens je bardienst

Je regelt elk half uur de toss.
Je zorgt voor koffie en/of andere consumpties.

Reken consumpties bij voorkeur direct af
Consumpties dienen uitsluitend met pin te worden betaald.

Noteer de consumpties als deze niet direct worden afgerekend, op het omzetformulier dat klaar ligt achter de bar en reken af bij sluiting van de bar. Het formulier hoeft niet te worden bewaard.

Als iemand, om wat voor reden dan ook, niet kan afrekenen, noteer je naam en bedrag in het schrift dat achter de bar ligt.

Zorg dat het clubhuis netjes wordt achtergelaten.
Dit houdt in dat:
De afwas gedaan is,
De zitruimte, keuken, kleedkamers, en toiletten bezemschoon worden achtergelaten.

Je mag op kosten van de vereniging koffie of thee drinken en nog 2 andere consumpties nuttigen.
Je kan, als de situatie het toelaat, natuurlijk mee tossen, maar je blijft verantwoordelijk voor de bar.

Het bestuur wenst je een gezellige en ontspannen bardienst toe.

Ruilen
Als je onverhoopt verhinderd bent, zorg dan zelf voor vervanging en vergeet niet om je code door te geven of je pas. Hou er rekening mee dat je code iedere week wijzigt, dus dat je de code dan voor de goede week doorgeeft.

Borg
Alle leden betalen bij hun contributie 20 euro borg voor het draaien van de bardiensten. Als je je ingeplande diensten hebt gedraaid wordt die borg aan het einde van het jaar teruggestort. Was je wel ingepland maar ben je niet op komen dagen, of heb je vooraf al aangegeven geen bardiensten te willen draaien, dan zal de borg niet worden teruggestort.