Tennissen met nieuwe leden - geef je op!

02 maart 2021

Voor nieuwe leden is het lastig om een tennismaatje te vinden. Zeker in deze tijden waarin we beperkt worden in het organiseren van evenementen. Vooral het ontbreken van de toss, voor nieuwe leden de perfecte manier om andere leden te leren kennen, is een groot gemis.

Om nieuwe leden van 18 jaar en ouder makkelijker in contact te brengen met andere leden is er in de KNLTB ClubApp een nieuwe groepsfunctie toegevoegd. Zoek je als nieuw lid een tennismaatje of lijkt het je als 'bestaand' lid leuk om met nieuwe leden te spelen, meld je dan binnen de app aan voor de groep 'Tennissen met nieuwe leden'. Iedereen binnen deze groep kan dan eenvoudig met elkaar afspraken maken voor een potje tennis. Het werkt als volgt:

• Zorg dat je in de KNLTB ClubApp aangemeld bent met je clubnummer of bondsnummer om de leden van L.T.C. Noordwolde te zien
  • Ga in de KNLTB ClubApp naar 'Maatjes' en klik rechtsboven op 'Groepen' (zie bijgevoegde afbeelding)
  • Klik op de groep 'Tennissen met nieuwe leden' en geef toestemming.

Alleen leden van 18 jaar en ouder kunnen zich aanmelden in deze groep. Iedereen die zich in deze groep aanmeldt kan via een algemene chat een oproep doen om te gaan tennissen. Let op: alles wat je in deze groep zegt kan door alle andere deelnemers ook worden gelezen. Heb je iemand gevonden met wie je wilt tennissen, dan kun je gelijk via de ClubApp een baan reserveren via de menu-items 'Spelen' -  'Baan reserveren'. Uiteraard mag deze groep alleen gebruikt worden voor het maken van afspraken tussen en met nieuwe leden.

Ben je nog niet in het bezit van de KNLTB ClubApp? Download deze dan via de volgende link:

Voor alle hulp bij en vragen over de werking van de KNLTB ClubApp raadpleeg je de volgende pagina van de supportafdeling:

Help onze nieuwe leden te genieten bij L.T.C. Noordwolde!