Succes LTC Noordwolde in Oldemarkt

02 juli 2018

Bij het 9e Open Schilder Bos toernooi in Oldemarkt zijn Ronald van Bennekom en Bert van der Toorn eerste geworden in de categorie in HD8 17+. Suzanne van der Toorn-List werd derde in DD8 17+.

Nooit eerder speelden Ronald en Bert een wedstrijd samen en dat was te merken in de eerste partij van het 7-daagse toernooi op de banen van L.T.C. IJsselham. De eerste set begon met een 5-2 achterstand tegen de mannen van Tennisclub A.T.W., maar werd in de tiebreak toch gewonnen. De tweede set vloog voorbij in het nadeel van Noordwolde maar in de derde set kwam net op tijd de vorm en het gevoel terug voor een 6-2 winst. Deze zwaarbevochten overwinning, mede te danken aan de fanatieke supporters Nelly, Lieneke en Dick, was de opmaat voor een mooie zegereeks. In de drie volgende wedstrijden werden nog slechts 4 games uit handen gegeven: 6-2/6-2 + 6-0/6-0 + 6-0/6-0.

In poule DD8 17+ speelde Suzanne van der Toorn met de IJsselhamse Bianca Bijkerk die zij vóór het toernooi nog niet kende. Deze damespoule kampte in eerste instantie met een tekort aan speelsters, maar door de sportieve inzet van Suzanne kon er alsnog met drie koppels worden gestart. Ondanks een heftig verweer en de steun van de wederom meegereisde supporters, moesten Suzanne en Bianca na twee leuke partijen genoegen nemen met de derde en laatste plaats.

Bekijk alle uitslagen op Toernooi.nl.

Nieuwscategorieën Toernooien en wedstrijden

Vragen?