Padelrackets en -ballen

15 maart 2024

Beste Leden

L.T.C. Noordwolde heeft padelrackets & ballen aangeschaft om leden, maar ook bezoekers kennis te laten maken met de opkomende sport padel.

Echter, hiervoor zijn wel een paar regels van toepassing:

• Er zijn padelrackets voor senioren en voor junioren te huur. De witte Diablo rackets zijn alleen voor de junioren
  • De padelrackets zijn te huur voor € 5,00 per stuk. Na gebruik graag terugleggen in het clubhuis zodat een volgende persoon er weer gebruik van kan maken
  • De padelballen zijn niet te huur maar te koop voor € 6,50 per tin van 3 ballen en blijven na gebruik jouw eigendom.
  • Afrekenen geschiedt via de kassa in het clubhuis
  • Gebruik GEEN tennisballen op de padelbanen, dat is gevaarlijk en verboden!!!
  • Uiteraard moet je wel de baan afhangen/ reserveren om te kunnen spelen.

L.T.C. Noordwolde wil op deze manier iedereen de mogelijkheid bieden om padel te proberen.

Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust

Nieuwscategorieën

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen