Opgeruimd staat netjes!

22 augustus 2018

Wat een prachtig tenniscomplex hebben we toch! Twee geweldige gravelbanen en twee met fijn zand ingestrooide kunstgrasbanen, wat een luxe! Na afloop wel of niet even opfrissen en omkleden in de ruime kleedkamers en dan heerlijk nagenieten op het terras of in ons lekkere clubhuis. Wat wil je nog meer? Nou, dat is maar een heel klein dingetje waar we heel eenvoudig met z'n allen voor kunnen zorgen: schone vloeren!

Meer dan eens blijken de vloeren bij binnenkomst in ons clubhuis, 's morgens, 's middags en 's avonds, behoorlijk bezaaid te zijn met gravel en zand. In de kleedkamers vertellen de rode schoenafdrukken dat er weer lekker is gespeeld en op weg naar de bar glijd je weg over de zandkorrels die door de vele acties op de baan zijn meegenomen.

Schoonmaken is niet leuk, maar we hebben helaas geen schoonmakers in vaste dienst bij onze leuke vereniging. Daarom hierbij het eenvoudige en vriendelijke verzoek aan alle leden om even, vlak voor je ons tennispark wilt verlaten, de vloeren in het clubhuis te controleren en indien nodig aan te vegen. In elke ruimte staat een bezem, compleet met een stoffer en blik, in de buurt van de eveneens in elke ruimte aanwezige prullenbak. Geweldig toch?

Laten we samen zorgen voor ons mooie tennispark!

Tot snel!

Nieuwscategorieën Onderhoud en baansluitingen Ledeninformatie