Nieuwjaarstoernooi 2020

08 december 2019

Op donderdagavond 2 januari 2020 wordt op ons tennispark traditiegetrouw het nieuwjaarstoernooi georganiseerd, een volledig verzorgde avond vol korte tennispartijtjes, oliebollen, hapjes, drankjes (inclusief champagne) en natuurlijk gezelligheid. Dit nieuwjaarstoernooi is bij uitstek de gelegenheid om elkaar persoonlijk het beste te wensen en het glas te heffen op een gezond en sportief nieuwjaar.

Ontvangst vanaf 18:30 uur, tennissen vanaf 19:00 uur. Toegang voor deze volledig verzorgde, sportieve avond is 5 euro voor seniorleden. Juniorleden doen gratis mee. Opgeven kan door in te schrijven op dit Evenement (zie uitnodiging via de mail), of schrijf je in via de lijst in het clubhuis.

Wil je ook graag komen, maar kan of wil je niet meespelen, of heb je een vraag, mail deze dan aan Nelly de Nekker via deze link.

Nieuwscategorieën Toernooien en wedstrijden