Nieuwe functionaliteit website LTCN

14 juli 2018

Nieuwsbrieven en andere berichten die alleen voor onze leden bestemd zijn, zullen vanaf vandaag, zaterdag 14 juli 2018, ook op onze vernieuwde website www.ltcnoordwolde.nl worden geplaatst onder het menu 'VOOR DE LEDEN'. Om de berichten onder dit menu te lezen moet je eerst inloggen via de knop 'INLOGGEN LEDEN', rechtsboven op de website. Voor het inloggen heb je je bondsnummer of je lidcode nodig. Heb je nog geen wachtwoord, gebruik dan de optie 'Wachtwoord vergeten?' en vul je nummer of code in. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord aan kunt maken.

Ben je eenmaal ingelogd, dan je zie meteen dat dit ook de plek is waar je je persoonlijke agenda, je (bar)diensten en de ledenlijst kunt vinden en waar je de tennisbaan kunt reserveren via het nieuwe (!) afhangbord. Voor vragen of opmerkingen mag je altijd een mail sturen naar [email protected]

Veel plezier!