LTC Noordwolde zesde in Stellingwerftoernooi

18 september 2018

LTC Noordwolde is tijdens het 42ste Stellingwerftoernooi dat op 8 en 9 september 2018 werd gespeeld verdienstelijk zesde geworden. Er werd gespeeld op de tennisparken van Appelscha, Haulerwijk en Oosterwolde.

Als proef begonnen de wedstrijden dit jaar op zaterdag om 13:30u en was de start van de laatste wedstrijden om 20:15u zodat het ook voor op zaterdag werkende leden mogelijk was deel te nemen. Op zondag startten de wedstrijden om 10:30u en stonden de laatste partijen om 14:15u gepland.

Voor LTC Noordwolde speelden:
Ad en Bart Brouwer
Monique Pronk en Herman v.d. Schaaf
Nelly de Nekker en Ronald van Bennekom
Lenie Peeters en Henk Berg
Anniek en Walter Barendrecht
Hester Jippes en Ton Kee
Suzanne v.d. Toorn en Wolfgang Meltzer
Marion de Brie en Remco Hartemink

Sierd Dolstra was eerder in de week geblesseerd geraakt en helaas vond Hsu Hsia Yu niet tijdig nog een andere partner.

Na twee fantastische speeldagen met heerlijke weersomstandigheden was de prijsuitreiking zondagmiddag op tennispark De Hichte in Haulerwijk.

Volgens onze jeugdige topper Anniek was het toernooi zeer geslaagd: 'Voor het eerst dit jaar heb ik (samen met mijn vader en een heel team bestaande uit andere leden) meegespeeld aan het Stellingwerftoernooi. Het waren twee supergezellige en fanatieke dagen! Hartstikke gezellig om met een heel team voor de club te spelen, met als eindresultaat een zesde plek voor Noordwolde! Door middel van diverse 1ste en 2de plaatsen in de verdeelde categorieën wisten we een mooie zesde plek te bereiken. Het was een leuke gelegenheid om bekenden en medespelers van zowel Noordwolde als van alle andere deelnemende clubs weer eens tegen te komen en ik kijk er zeker naar uit om volgend jaar weer deel te nemen!'

Uitslagen:
1 - Oldeholtpade