L.T.C Noordwolde heeft een nieuw ere-lid

20 juli 2021

L.T.C Noordwolde heeft een nieuw ere-lid! Op de afgelopen algemene ledenvergadering van L.T.C. Noordwolde op 1 juli 2021 is Henk Berg het ere lidmaatschap van de vereniging toegekend. Na de voordracht hiervoor door het bestuur heeft de vergadering hier unaniem mee ingestemd. Een bijzondere onderscheiding voor Henk, die zich op allerlei gebieden 100 procent inzet voor de vereniging.

De onderscheiding ging gepaard met een mooi cadeau. Een tegel met zijn naam en de onderscheiding erop. Een mooie aanwinst voor de Walk of Fame, aangelegd door Henk zelf in het ‘tennisracket’ op het terras voor het clubhuis. Als vereniging zijn we trots op onze leden en in het bijzonder op Henk en wat hij doet voor de vereniging.

Nieuwscategorieën