Documenten online

14 maart 2019

Genodigden voor de Algemene Ledenvergadering van 21 maart 2019 hebben in de bijlage van de uitnodiging de agenda plus de documenten ontvangen die tijdens de vergadering zullen worden besproken. Al deze documenten en overige documenten die voor onze leden ter inzage zijn, zijn vanaf heden ook in te zien via onze website.

Om de documenten te bekijken moet je eerst inloggen. Druk hiervoor op de knop INLOGGEN LEDEN rechtsboven op de website en vul je gegevens in. Weet je je wachtwoord niet, klik dan op 'Wachtwoord vergeten?' en vul je bondsnummer of lidcode in. Je ontvangt dan in de mail de instructies om je wachtwoord aan te maken of te resetten (deze combinatie van bondsnummer/lidcode plus wachtwoord gebruik je overigens ook voor de ClubApp).

Na het inloggen ga je in het menu naar MEER > VOOR DE LEDEN > DOCUMENTEN.

Veel leesplezier!